Promenix

Hail. Kom nyligen hem fran en promenix. Duktigt va? :) Har inte sa mkt att tillagga mer an att jag tagit mig ur det sa kallade hostdeppet och allt ar frid och frojd! Tog lite bilder under promenaden, tankte bara posta dem har! Sa det sa :)

Bild 1. Meningen var att ta en bild av tagstationen vid Atocha, som kan skymtas i bakgrunden.



Bild 2. Byggnad brevid tagstationen. Massvis av hus har otroligt coola statyer o grejer pa toppen.



Bild 3. Jaa, aven i Madrid faller loven.. En bit av min promenixvag. Brevid en tamligen inbommad Botanic Garden (tror jag) xD




Bild 4. Lite random pix. Nagon som kan saga mig vad den dara "statyn" ska forestalla? Min gissning var..en rosa, luddig, jatte-nipple!!! Haha..







Kommentarer
Postat av: Johannes

en muffin!! och starbucks! :D åh, nu vill jag ut och resa igen :(

2009-11-18 @ 20:03:44
Postat av: Lisa

Hehe, ja det e grejer det!! xD

Postat av: Mamma

Skulle mejla dej men båda dina mejladresser som jag har funkar inte. Mysko.

hotmail nix o inte heller högskoleadressen :(

2009-11-23 @ 08:53:05
Postat av: Lisa

konstigt.. O jag har inte sett ditt inlagg har forran nu :s Skickade dig ett mail om skypedate imorn, tidigare ikvall dock. Hogskoleadressen fungerar saklart inte eftersom jag slutat dar. Men min hotmail bor funka? [email protected]

2009-11-25 @ 18:54:29
URL: http://goodfortune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback