Ta daa

Datum: 4 november - 09
Temp: 14 grader, sol/molnigt
Tid: 11:33


Hej ha!

Fy bubblan sa trott jag ar idag. Och anda kom man i sang ratt skapligt igar och sov till tiotiden idag. Kanske ar det vadret. (har kommit pa att skylla pa vadret ar en bra ide och fungerar i alla lagen..ja..nastan). Den har veckan har jag varit lite utav en te-missbrukare. Hittade Roobios te pa El Corte Ingles forra veckan. HURRA! Ni anar inte hur mycket jag saknat te som inte bara ar sjaskigt ortigt eller Earl Grey xD

Har aven borjat kolla pa massa nya serier, eller ja, bade helt nya fran borjan och uppfoljning av "gamla". Dexter, Heroes, Greek, The vampire diaries, Robot chicken och Family Guy. Ar antagligen inte en bra ide att titta pa allt paralellt men men.

Igar hade jag total destruction cleaning day. Gick upp vid niotiden, at frukost (ja, en frukt + te) kollade pa ett avsnitt Greek. Sen tog jag boken (New Moon - Stephenie Meyer) och gick till Jollys och drack kaffe. Har bara ett kapitel kvar i boken nu och vill nastan inte avsluta, da maste jag ju kopa nasta forst sa jag bara kan byta sadar lite snabbt! A andra sidan har filmen premiar denna vekcan o vore kul o lasa ut boken innan jag ser den. Oh well.

Det ar mycket med vampyrer nu, folk verkar galna i allt som har med dem att gora, Meyers bocker + filmerna for att inte tala om True Blood som visst aven de finns som bocker. Och sa Vampire Diaries. Men jag klagar inte, gillart xD

Iaf, sa igar em stadade jag. Var valdans rent nar Josema kom hem fran jobbet, vilket var sent. Efter det blev det kortspel, sen sova. Igar betalade jag min telefonrakning, kanns B eftersom jag inte ens anvander telefonjakeln. Men men. Insag aven hur fantastiskt pank jag ar. Blir nog en kul jul... Orkar inte tanka pa det nu. Deprimerande.

Oh well. Dags att gora lite nytta.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha, du kan få tjäna lite pengar hemma i jul. Städ, disk, bädd, bak, mat, skur, tvätt m.m. 50 kr/tim bjudet!

Välkommen hem!!!!!

2009-11-04 @ 12:44:33
Postat av: Lisa

Hahaha, 50 kr/tim.... lite val snalt eller? xD Men..taget! :) Hors vid snart! <3

Postat av: annoja

då måste jag tipsa dig om en mysig tebutik mellan sol och opera, Plazuela de San Ginés 3. där finns mycket te och det är inte överdrivet dyrt heller. vad gör du i madrid, pluggar? :)

2009-11-20 @ 22:41:40
URL: http://annojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback