Hostigt (med tva prickar over o)



Borjar bli host aven i Madrid nu, men nastan sa jag langtar efter lite hostfarger och for att inte tala om att fa se juldekorationerna i december :) Just nu sitter jag o tittar efter flygbiljetter hem over jul/nyar. Kommer bli tajt med pengar da jag aven ar bjuden pa brollop pa nyarsafton men fasiken vad kul det ska bli! Ser jag fram emot minsann! O alla julisklappar OMG! Men men, det loser sig :)

Var just o drack kaffe pa Jollys, snackade om det stallet i forra inlagget sa tankte jag borde ta en bild o visa den "stiliga" piraten utanfor, vilket jag gjorde, har ar den!



15:31 ...

Verkar som man tjanar massor av pengar pa att boka tur och retur resa. Billigaste alternativet jag hittat an salange ar runt 3000 kronor. Utresa mellan 17-20 december o hemresa 7 eller 10 januari. Verkar helt okej. Undrar hur lange man vagar vanta med att boka nat :s Men blir nog bra, tanken ar att stanna hemma i ca 3-4 veckor iaf, sa man hinner traffa allt och alla och aven ta det lugt hos familjen!

Borjar bli hungrig nu, far nog bli en macka eller tva, eller kanske lite pasta. Dunno!

Hejsalange!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag trodde ett tag att den stilige piraten var Josema:)



Puss Din tillgivna mor

Mamma

2009-10-22 @ 15:21:32
Postat av: Lisa

Hahaha, ja det hade varit nat det :)

2009-10-22 @ 16:13:27
Postat av: Josema

Ey ! Maybe i should grow a beird and buy a couple of swords... Rooaar :)



Hi from "not so sunny" Spain :-)

2009-10-22 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback